De ce sa participi?

05/09/2016 / 0 COMMENTS / 1007 VIEWS

• Vom afla care sunt companiile care se implica in sport – prin programe de comunicare interna, prin actiuni de CSR prin sport, prin programe de motivatie prin sport, sponsorizari sportive, organizarea unor evenimente de sport si viata sanatoasa s.a.;

• Vom intelege de ce e important sa comunici toate aceste actiuni si sa le comunici bine, cu ajutorul specialistilor in marketing/ comunicare;

• Vom discuta despre ce inseamna marketing sportiv, best practices;

• Vom dezbate impreuna – specialisti marketing si comunicare, companii, sportivi, reprezentanti autoritati/ federatii – de ce este important sa ne implicam fiecare, in domeniul lui, pentru a aduce sportul romanesc din nou in lumina reflectoarelor;

• Vom afla informatii concrete si aplicabile despre bune practici si directii clare pentru strategia de comunicare a proiectelor din domeniul sportiv/ care au legatura cu sportul;

• Vom crea oportunitati de networking intr-un concept eficient de acces la informatie si contact direct cu potentiali parteneri de afaceri.
 

Homepage evenimentInscriere