Sports Marketing in Romania, editia II

15/05/2017 / 0 COMMENTS / 1820 VIEWS

sports marketing in romania

Adrenallina Sports PR & more organizeaza pe 30 mai, la Hotel Marshal Garden Dorobanti, editia II a Conferintei Sports Marketing in Romania, ocazie cu care lanseaza un studiu in premiera:

TOP COMPANII DIN ROMANIA IMPLICATE IN SPORT.

Cercetarea a fost derulata in perioada noiembrie 2016 – aprilie 2017 si raspunde la intrebari precum:

• Care sunt companiile din Romania care deruleaza programe de sport si wellness pentru angajatii lor si pentru comunitate?

• Ce companii investesc in sport si cum anume aleg sa o faca?

• Ce companii comunica prin valorile sportului si ce strategii utilizeaza?

• Care sunt cele mai ample si creative proiecte in aceasta zona?

• Ce companii se remarca prin programe de comunicare interna? Dar actiuni de CSR prin sport?

Reprezentanti ai companiilor aflate in top, manageri de marketing, de CSR si comunicare interna sau country manageri vor impartasi audientei din strategia de comunicare si implementare a proiectelor care au legatura cu sportul.

INSCRIERE

Participarea la eveniment este 50 euro + TVA.
Pentru inscriere, va invitam sa completati formularul de mai jos. Inscrierile se fac in limita locurilor disponibile.

Formular inscriere persoana juridica
Formular inscriere persoana fizica

CUM PLATITI?
Prin transfer bancar/ mandat postal – plata in lei la cursul BNR din ziua respectiva,
in contul IBAN RO79BACX0000001253908001, deschis la Unicredit Bank
(S.C. Adrenallina Media S.R.L.).

AGENDA

09.30 – 10:20 Cuvant deschidere & concluzii principale ale studiului – Roxana Lupu, Adrenallina Sports PR & more, Cristian China Birta

10:20 – 10:40 Bursele de performanta acordate tinerilor sportivi cu rezultate exceptionale care intampina dificultati financiare in drumul catre marea performanta. Concept & strategieAna-Maria Hera, Allianz-Tiriac Asigurari

10:40 – 11:00 De ce si cum ne implicam in sport?Ionela Paunica, Telekom Romania

11:00 – 11:20 Cultura organizationala & sport = best practicesCornelia Plesoianu, BCR

Coffee break & brunch 11:20 – 12:00

12:00 – 12:20  Castigatorii unei strategii de CSR prin sport: compania, angajatii, societatea Martin Zmelik, CEZ Romania

12:20 – 12:35  Fundraising peer to peer, prin evenimente sportiveGabriel Solomon, Galantom.ro

12:35 – 12:50 Cat de complicat este sa convingi companiile din Romania sa doneze pentru copiii cu dizabilitati intelectuale care se autodepasesc prin sportAlina Coman, Special Olympics Romania

12:50 – 13:05 Sport in Romania. Legatura dintre branduri, companii si sportCosmin Nae, Quantix Marketing Consulting

13:05 – 13:35 Panel dezbatere

Importanta comunicarii/ reprezentativitatii/ PR-ului pentru sportivii de performanta, cluburi sportive, institutii sportive

Invitati:

Ana Maria Popescu (Branza)
Alina Dumitru
Vlad Enachescu, Dolce Sport, jurnalist, general manager Dolce Sport
Oana Nastase, Asociatia Bucharest Running Club
Gabriel Oroviceanu, antrenor emerit ushu si kempo, presedinte Fight Club Oroviceanu

13.35 – 13.55 Q & A

13:55 Cuvant incheiere

Roxana Lupu & Cristian China Birta – moderatori