TOP Companii din Romania implicate in sport

02/02/2018 / 0 COMMENTS / 263 VIEWS

Adrenallina Sports PR & more a dezvaluit rezultatele studiului in premiera – TOP Companii din Romania implicate in sport, ce au fost prezentate (pe scurt) marti, 30 mai, la Conferinta Sports Marketing in Romania (editia 2).

Rezultatele cercetarii sunt urmatoarele:

Doar 5% dintre companiile din top 30 au o strategie clara de implicare in sport, mentionata/ comunicata pe website-ul oficial.

Dintre cele 100 de companii analizate, doar 18% sustin dezvoltarea sportului romanesc prin sponsorizarea unor sportivi profesionisti sau a unor echipe sportive/ cluburi sportive/ asociatii sportive/ ONG-uri sportive.

Din cele 100 de companii analizate, doar 20% deruleaza programe de comunicare interna care incurajeaza sportul/ miscarea/ viata sanatoasa.

Aproape jumatate dintre companiile din top 30 se asociaza unor cauze sociale pentru sprijinirea comunitatilor vulnerabile in proiectele de sport/ viata sanatoasa/ miscare. 
 

TOP 3 companii din Romania implicate in sport:

1. Allianz Tiriac Asigurari
2. Telekom Romania
3. BCR

Allianz-Tiriac am putea spune ca are deja in ADN implicarea in comunitate. Inca de la infiintare, compania si-a asumat un rol activ in acest sens. Statutul de reper in piata de asigurari, dar si cel de lider ai pietei au atras dupa sine si o mare responsabilitate, respectiv obligatia de a sustine comunitatea in care activam. In zona sportului, Allianz-Tiriac promoveaza un stil de viata sanatos prin practicarea sportului, atat prin implicarea directa a angajatilor, care participa la numeroase evenimente si competitii sportive, cat si prin derularea unor campanii si programe prin care compania sustine performanta in sport.“ a declarat Ana-Maria Hera – director de marketing, brand management si comunicare clienti, Allianz-Tiriac Asigurari.

Telekom Romania e implicata activ in acest domeniu, sportul reprezentand una din ariile strategice in care Telekom Romania investeste cel mai mult in zona de CSR. Din 2011, cand am lansat campania <>, sub umbrela careia am desfasurat toate evenimentele de sport, am realizat ca peste 1 milion de oameni au participat la toate programele interne si externe desfasurate de Telekom Romania. Noi, oricum, o sa ne continuam initiativele si incercam de la an la an sa venim cu lucruri noi, in functie de cerintele oamenilor, sa surprindem de fiecare data si sunt sigura ca o sa fim de fiecare data in top“, a declarat Ionela Puunica, Senior Coordinator Internal Communication, Corporate Events & Corporate Responsibility Department, Telekom Romania.

BCR a fost mereu alaturi de sportul din Romania, iar in ultimii ani a sustinut comunitatile sportive de amatori: ciclism, triatlon si alergare, dar si performanta la orice nivel. Prin actiunile noastre dorim sa ii incurajam pe romani sa isi transforme stilul de viata intr-unul activ, sa faca miscare, sa aiba curajul de a invata sporturi noi si increderea de a participa la competitii., a declarat Cornelia Plesoianu, Head of BTL Department BCR.

 
TOP companii din Romania, capitolul SPONSORIZARE SPORT: 
Allianz – Tiriac Asigurari
Kaufland
OMV Petrom
Telekom Romania

TOP companii din Romania, capitolul COMUNICARE INTERNA SPORT:

Allianz – Tiriac Asigurari
BCR
CEZ Romania
Continental Automotive
Kaufland
Profi Rom Food

TOP companii din Romania, capitolul EDUCATIE SI SUSTINERE TALENTE IN SPORT:

BCR
Telekom Romania

Studiul in varianta integrala, cu concluziile finale si topurile pe industrii (banking, retail, telecom, petrol/ energie), poate fi descarcat de aici: 
http://adrenallinamedia.ro/wp-content/uploads/2017/05/studiul-top-companii.pdf