Marketing through sports in Romania

image

Pe 12 octombrie 2016 a avut loc prima ediție a Conferinței Marketing through sports in Romania. Evenimentul a adus la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociațiile/federatiile/ONG-urile care dezvoltă activități în domeniul sportiv, precum și sportivi de performanță.

În 2017, la ediția a 2-a a evenimentului, a fost lansat în premieră studiul TOP Companii din România implicate în sport 2015-2016. Studiul în varianta integrală, cu concluziile finale și topurile pe industrii se află aici: TOP Companii din România implicate în sport 2015-2016

Toamna 2017 aduce prima ediție a Conferinței Marketing for Health & Wellness. Rolul evenimentului a fost acela de a oferi informații și de a inspira prin abordări creative și inovative, astfel încât brandurile din domeniul wellness să își poată comunica mai bine produsele/serviciile/proiectele.

Ediția a 4-a a Conferinței Marketing through sports in Romania, din 2019, lansează o nouă ediție a TOP Companii din România implicate în sport, pentru perioada 2017-2018.
Aici regasiti rezultatele studiului derulat de agentia noastra: TOP Companii din România implicate în sport, 2017-2018

În 2023 am reunit cele 2 concepte și vom lansa studiul TOP Companii implicate în viață sănătoasă și wellbeing (pentru perioada pandemică).